Компанія Dortmunder Stadwerke AG (DSW21), керуюча рейковим транспортом м. Дортмунда (Німеччина), звернулася до фірми AS Drives & Services, що спеціалізується на ремонті і модернізації коробок передач.
Ці фахівці з трансмісіям з німецького міста Рекен знають про важливість мастильного матеріалу як особливого «конструктивного елементу» і тому запропонували випробувати недавно розроблене масло Eco Gear GLS в високонавантажених редукторах в Дортмунді. Компанії DSW21, AS Drives & Services і ADDINOL в тісній співпраці визначили заходи, спрямовані на задоволення найвищих вимог. Мета полягала в істотному продовженні терміну служби і безперебійній роботі редукторів.

Масла ADDINOL Eco Gear GLS 75W-90 і 75W-110 спочатку були розраховані для змащування промислових трансмісій, експлуатованих в складних і мінливих умовах з підвищеними вимогами. Таке трансмісійне масло складено на основі ретельно відібраних синтетичних компонентів в поєднанні з високоефективним пакетом присадок і характеризується несучою здатністю вище середньої на рівні API GL-5. У той же час воно може довше прослужити без заміни завдяки чудовій стійкості до старіння і окислення. Ефективне зниження коефіцієнта тертя і втрат потужності означає меншу теплове навантаження на елементи трансмісії, що позитивно позначається на їх терміні служби. Вплив зносу і корозії зводиться до мінімуму.

Судячи по пробігу, автобуси і рейковий транспорт Дортмунда щодня
здійснюють кругосвітню подорож.

Переконливі результати на практиці

Компанія AS Drives виконала велику роботу по внесенню змін до конструкції коробки передач. Геометрична форма зубів шестерень стала набагато краще пристосованою до складних вимог сучасної експлуатації і, крім того, забезпечує більшу безпеку при екстремальних граничних навантаженнях (максимальне прискорення,
максимальна швидкість, крутний момент при пуску і гальмування).

Через перші 12 місяців було проведено плановий огляд осьових редукторів. І експлуатаційний персонал, і інженери AS Drives & Services залишилися дуже задоволені результатами. Ніяких слідів абразивного зносу або мікропіттінга виявлено не було. Група з Дортмунда продовжує копітку роботу, масло піддається ретельному аналізу для контролю його стану з певною періодичністю. За результатами аналізу масла Eco Gear GLS в ньому не виявлено слідів старіння або піноутворення. Позитивні результати отримали підтвердження і при наступних планових оглядах редукторів. Очікуваний ресурс масла становить не менше 350 тис. км. пробігу, а то і більше.

Компактні осьові редуктори повинні витримувати найскладніші
умови експлуатації з чергуванням частих прискорень і гальмувань.

На основі отриманих позитивних результатів компанія AS Drives & Services видала допуск на використання масел Gear GLS 75W-90 і 75W-110 в редукторах з конічною і гипоїдною передачею на рейковому транспорті. Зі свого боку, в компанії Dortmunder Stadtwerke почали в плановому порядку переводити свої редуктори на масло Eco Gear GLS. Надійно доведена висока несуча здатність зводить до мінімуму пошкодження. Відсутні простої, відпадає необхідність в дорогому і трудомісткому ремонті. Значно збільшений термін служби масла до заміни сприяє зниженню витрати масла протягом року.
Масло ADDINOL Eco Gear GLS дає велику перевагу з точки зору експлуатаційної безпеки та скорочення витрат.

Залишити відповідь