У квітні 2021 року Асоціація європейських виробників автомобілів ACEA (Association des Constructeurs Européens de l’Automobile) випустила нові специфікації для малотоннажного комерційного транспорту. Нові специфікації замінюють стандарти 2016 року. Таким чином, з 2023 року категорії A3 / B3 і C1 припиняють свою дію.
У нових специфікаціях ACEA враховується розвиток, що відбувся в двигунобудуванні. Так, наприклад, в нових специфікаціях оцінюється схильність моторних масел до утворення відкладень в високофорсованих турбодвигунах. Відображення знайшла і притаманна сучасним бензиновим двигунам проблема передчасного займання паливо-повітряної суміші на низьких оборотах (LSPI, Low Speed ​​Pre-Ignition).

Нові специфікації ACEA:

  • ACEA A7 / B7: це високозольні масла (high SAPS), призначені для захисту від передчасного займання паливо-повітряної суміші на низьких оборотах (LSPI) і захисту від зносу на низьких оборотах. Вони підходять для турбокомпресорних бензинових ДВС з безпосереднім уприскуванням палива і захистом від відкладень на турбокомпресорі (TCCD), а також для сучасних дизельних двигунів з безпосереднім уприскуванням.
  • ACEA C6: ці малозольні масла (low SAPS) забезпечують захист турбокомпресорних бензинових ДВС з безпосереднім уприскуванням палива від передчасного займання паливо-повітряної суміші на низьких оборотах (LSPI) і захист від зносу на низьких оборотах, а також захист від відкладень на турбокомпресорі (TCCD). Масла категорії C6 можуть використовуватися в бензинових і дизельних двигунах з фільтрами саж (GPF / DPF).

У другій половині 2021 року очікуються нові специфікації ACEA для великотоннажного комерційного транспорту.